Op dinsdagmiddag 13 juli was het dan eindelijk zo ver. De nieuwe naam van onze school werd onthuld. Alle ouders en kinderen mochten uit 5 namen kiezen. De naam met de meeste stemmen is uiteindelijk geworden: "OBS de Droomboom"
Onze directeur Jo Budie en Movare bestuursvoorzitter Ryszard Kruszel hadden de eer om de naam te onthullen.

Op deze plek zal na de bouwvakvakantie worden begonnen met de bouw van onze nieuwe school. Er is nu nog niet veel te zien, alleen een enorm gat met heel veel regenwater!

Ter voorbereiding op de echte fusie op 1 augustus zijn de beide teams van onze scholen verdeeld over 7 werkgroepen. Met z'n allen zijn we hard aan het werk om na de zomervakantie te starten met de nieuwe school.
Iedere werkgroep heeft een eigen thema en komt daarvoor 1 x per maand bij elkaar. Enkele voorbeelden van zo'n thema zijn: methodes en inrichting van het gebouw.
Er wordt maandelijks verslag aan elkaar uitgebracht in de SIM-bijeenkomsten. SIM betekent: Samen Is Meer.

Hieronder een paar foto's van zo'n SIM-bijeenkomst. Kijk goed hoe hard er wordt gewerkt!

Fusie nieuws